۱۳۸۹ بهمن ۱, جمعه



بسم الله الرحمن الرحیم

در واکنش به حملات اخیر دایره مذاهب ( نهاد امنیتی برخورد با ادیان و مذاهب ) نسبت به جمعیت ال یاسین و معلم بزرگ تفکر استاد ایلیا " میم " ، پیروان و شاگردان استاد ایلیا ، با راهبرد منصورون، حافظان ( ایلیا »میم« ) و حامیان ( ایلیا «میم » ) فاز جدیدی از پروژه های 720 گانه را راه اندازی و فعال می کند:

1- آموزش گسترده منشور دفاعی ( دفاع روانی - تبلیغی ) ال یاسین به کلیه کانون های قرآنی ، حمایتی و تفکری ونیز به سایر پیروان و دوستداران معلم بزرگ ما ( بیانیه 19 شامل موثرترین، قویترین و کاراترین سبک ها و روش های مبارزه نرم و ضد جنگ روانی می باشد )

2- تبدیل منشور دفاعی ال یاسین ( بیانیه 19 ) به کتاب و فیلم های متنوع آموزشی و انتشار گسترده آن.

3- انتشار تعالیم، کلمات و قصارهای معلم بزرگ تفکر ایلیا «میم» بصورت تصویری ( به قصد ماندگارسازی و اثرگذاری بیشتر)

( هر کلمه و هر جمله قصار استاد را با یک یا چند تصویر جذاب، اثرگذار و هماهنگ همراه و منشر می کنیم و تعالیم استاد را از طریق تصاویر برتر، ماندگار و جهانی می کنیم بنابراین شاهد دهها هزار کلام تصویری و تعلیم تصویر شده خواهیم بود)

4- فعال سازی رسمی مراکز سخنگویی ال یاسین و سایر اقلیت های مذهبی و معنوی در اروپا، آمریکا، آسیا، آفریقا و اقیانوسیه

5- اجرای طرح فراگیر و گسترده هفت اتصال در قالب مقاله، کتاب و فیلم

6- افشاگری و تحلیل استراتژی ها و راهبردهای دایره مذاهب ( دایره فرقه های حکومتی ) در قالب مجموعه ی مقالات، گفت و گوها، سمینار ( خارج از ایران ) و فیلم.

7-آغاز به کار کانون طراحی و راهبرد شعار ها ( آموزش گسترده نظریه ی شعار خلاق، آموزش روش های شعار سازی خلاق، ارائه انواع الگو ها و نمونه های شعار خلاق ... بصورت کتاب و فیلم )

8- ورود 480 محقق، مؤلف، مترجم و هنرمند جدید به عرصه ی اجرایی سازی پروژه های 720 گانه ( شبکه 720، پروژه های راهبردی و طرح های کلیدی و فراگیر 720 گانه، در مقابل 360 روز انفرادی استاد ایلیا )

.
.
.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

این دایره مذاهب چی هست؟ کی هست؟ چکاره هست؟

ناشناس گفت...

ببینید من خودم به شدت با این حکومت و بگیر و ببینداش مخالفم اما این ره که شما می روید هم به ترکستان است... دوره ی اینکه یه شخص عادی رو پیغمبر کنید تموم شده... اونم یه زندانی سیاسی و عقیدتی مثل همه ی مظلوم های دیگه است که مدتهاست تو زندانن. سخنور خوبی هم هست مثل خیلی از آخوندها که... چرا به جای اینکه نیرو و انرژی تون رو صرف ساختن سرزمین تون و دنیای بهتر بکنید صرف مفاهیم انتزاعی و فرقه یا ابرفرقه سازی می کنید؟ نکنه شما هم دنبالِ ...؟ منو اگه سانسور کنید و نظرم رو نذارید مطمئن می شم.