۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

آشنایی با منصورون

آشنایی با منصورون
از زمان دستگیری معلم بزرگ ایلیا «میم»، منصورون، بعنوان شاخه اي از حم، فعالیتهای متعددی را برنامه ریزی و اجرا نموده است. فعالیتهای منصورون ترجیحاً با رویکرد برخورد خاموش و شیوة واکنش تأخیری انجام شده است. انتخاب استراتژی «خاموش و واکنش تأخیری» در ماههای آغازین دستگیری استاد، دلایل خاص خود را داشته است که از آن جمله رعایت اصل حداکثر کارایی و تبدیل تهدیدات و مسائل به امکانات و فرصتها بوده است. اما پس از توهین رسمی اشرار مذهبی دایرة مذاهب به معلم محبوب، ایلیا «میم» (در اعمال شکنجه، آنهم بصورت علنی) منصورون تصمیم گرفتند که برخی از برنامه های خود را با گروههای حامی استاد ایلیا رام رالله و دوستداران ایشان در میان بگذارند.
لذا، منصورون (مرکز راهبرد دفاع و حمایت از ایلیا «میم»)، از همة گروهها و جمعیتهای حامی استاد ایلیا رام الله خواستند که هر یک بنابر توان و امکان خود و بر اساس پیوند و وفاداری خود، در واکنش به این ظلم و جنایت، بهترین، متناسب ترین و ماندگارترین واکنش ممکن را برنامه ریزی و اجرا نمایند.
منصورون در واکنش دهی به شکنجة استاد ایلیا «میم» به حامیان ایشان متذکر شدند که:
الف) ما با حکومت اسلامی دشمنی نداشته و نداریم. مخاطب ما دایرة مذاهب و سیاستهای ظالمانه و جنایتکارانه و ایدئولوژی طالبانی آن است که حتی به اغفال و توجیه تحریفی مسئولان جمهوری اسلامی نیز دست زده است.
ب) واکنش ها می بایست بسیار هوشمندانه، برنامه ریزی شده و عمقی باشد.
ج) کلیة جمعیتها و گروههای حامی استاد می بایست به موازات هم و ترجیحاً بدون ارتباط با یکدیگر دست به واکنش (نرم، غیرخشونت آمیز و هماهنگ) بزنند.
د ) هر گونه خشونت و برخوردهای خشونت آمیز مردود است.
منصورون در راستای دفاع از ایلیا «میم» بیش از 360 طرح راهبردی را طراحی کردند. برخی از واکنش های مناسب (توصیه های منصورون) عبارتند از:
1- آموزش گستردة نظریة انتفاضة دیجیتالی (بجای سنگ، استفاده از ایمیل، نامه های الکترونیک، تصاویر، فیلم و ...)
2- نوشتن کتاب (بطور مثال: هر فرد یا هر گروه یک کتاب اختصاصی در واکنش به هتک حرمت نسبت به استاد ایلیا «میم»)
3- نوشتن مقالات و انتشار در رسانه های بین المللی و در اینترنت (هر نفر حداقل یک مقاله)
4- گسترش مطالعات و تحقیقات در زمینه های امنیتی و مقابله با توطئه های امنیتی
5- طراحی و ابداع نظریات راهبردی و پاسخگو (هر گروه، حداقل یک نظریه)
6- یادگیری فیلم سازی و ساخت انیمیشن
7- ضبط فیلم های کوتاه (با موبایل یا دوربین فیلم برداری) در حمایت از حقانیت استاد و در محکومیت و تقبیح ایدئولوژی طالبانی دایرة مذاهب
8- ساخت فیلمها یا نوشتن مقالات ضدتحریف، ضدمونتاژ و ضدبولتن امنیتی (با توجه به اخباری که در بارة فیلم های تحریفی و مونتاژی دایرة مذاهب در بارة استاد و پیروان ایشان ساخته و منتشر شده است)
9- یادگیری و آموزش روش های ضدتحریف و ضدمونتاژ و ضدجعل و شناساندن ماهیت دروغگو و تحریف گر دایرة مذاهب به جهان
10- نقد شدید کتبی که برای دایرة مذاهب از اهمیت و حساسیت برخوردار است ( در مقابل نقد تحریف گرانه آنها از تعالیم استاد و کتب ایشان)
11- نشان دادن دروغ ها و تحریف های دایرة مذاهب به مردم ایران و جهان
12- شناسایی کامل و دقیق توطئه گران، منافقان و تحریف کنندگان (مشخصات کامل فردی ، مکانی ، خانوادگی و...)
13- نقد شدید معلمان و خط دهندگان و ایدئولوگ های دایرة مذاهب
14- فهم و آموزش واکنش آینه ای و انعکاسی به همة حامیان حق
15- اجرای گستردة و قدرتمند واکنش آینه ای و انعکاسی در برابر انواع کنش های دایرة مذاهب (باید به همه یاد بدهیم تا هر کنش دایرة مذاهب را که از طریق رسانه های مختلف یا تلویزیون یا مستقیماً از طرف خود آنها اعمال می شود، عیناً به همان شکل اما بصورت تشدید یافته پاسخ دهیم)
16- راه اندازی کانون های حمایتی خارج از کشور (هر گروه، حداقل یک کانون)
17- آموزش (به خانواده ها، آشنایان، فامیل و دوستان) روش های دفاع از زندانی (در صورت برخورد دایرة مذاهب با شما)
18- ....

هیچ نظری موجود نیست: